Nejlevnejsisport.cz Nejlevnejsisport.cz 596 633 216
Poradna Vše o nákupu O nás Kontakty
iBOD
Zadejte číslo Vaší iBOD karty (bez mezer)
/

Jak vybrat a používat cyklistické trenažéry II.

Milovníci cyklistiky už nemusí smutně zírat na zasněžený nebo pochmurný svět za okny svého domova. Kvalitní jízdu na kole si totiž mohou vychutnat i v zimě, v noci a třeba v garsonce. Cvičení na cyklotrenažéru, s jeho citlivým nastavením maximální zátěže, robustním rámem, se skutečným závodním sedlem, řídítky a pedály, napodobuje jízdu na kole tak věrohodně, že se vám před očima dost možná rozpohybují samotné stěny pokoje!

Cyklotrenažéry, nebo také spinningová kola či cyklistické trenažéry, jsou profesionální posilovací stroje, které nabízejí intenzivní trénink, při němž procvičíte především partie hýždí, stehen a lýtek, spálíte přebytečné tuky a užijete si příjemný relax a spoustu zábavy, kdykoliv se vám zamane!

Jak vybírat cyklotrenažery

Detailní popis, jak vybrat vhodné spinningové kolo, tedy cyklotrenažér, se dočtete v našem prvním článku. Ještě dodáme, že profesionální sportovci jistě ocení naše speciální cyklotrenažéry s až 30kilogramovou zátěží, ocelovým kolem, pokročilým počítačem s mnoha funkcemi, závodním sedadlem a značnou nosností (až 150 kg). Začátečníci a relaxační sportovci vystačí i s jednoduššími a levnějšími modely, které vždy disponují kvalitním brzdným systémem, dostatečným zátěžovým kolem (od 18 kg), stabilním ocelovým rámem a dalšími částicemi.

Pokud chcete na cyklotrenažéru hubnout, překračovat osobní rekordy v najetých kilometrech či měřit tepovou frekvenci (doporučujeme), určitě vybírejte modely vybavené počítačem (většina), který vás bude o všem podstatném informovat.

Pohodlnější vám budou anatomicky tvarovaná sedla, pamatovat byste měli, že velmi kvalitní čelisťové brzdy vydávají hluk. Rozhodně nepodceňujte váhové a výškové limity stroje. V našem velkoobchodě jsou přichystány i cyklotrenažéry s nosností do 150 kilogramů, takže tyto starosti můžete hodit za hlavu.

Jak cvičit na cyklotrenažeru

Ze všeho nejdříve svůj cyklotrenažér přizpůsobte proporcím vašeho těla. To se týká hlavně sedla a řídítek - pokyny jsou stejné jako u jízdy na kole a vaše nohy by měly při dopadu na pedál zůstávat napjaté.

Jako každý jiný trénink i jízdu na cyklotrenažéru zahajte strečinkem a krátkou rozcvičkou. Až naskočíte do sedla, určitě nepřepalte start těžkou zátěží. Raději zpočátku uberte a zvyšujte zatížení teprve po rozehřátí svalů (podobně i celý trénink zakončujeme s lehkou zátěží). Pro spalování tuků cvičte minimálně 20 až 40 minut 3 krát až 5 krát týdně. Intenzita tréninku by neměla překročit 90 % maximální tepové frekvence (zobrazí computer s pomocí např. ušního klipu). Každý trénink je vhodné zakončit protahovacími cviky na uvolnění svalů.

Nyní můžete rovnou vstoupit do naší nabídky cyklotrenažérů za akční ceny a pořádně šlápněte do pedálů!

Přečtěte si také:

Co je cyklotrenažér a jak vám pomůže?

Jak vybrat cyklistický trenažér I.

Výhody domácí posilovny

Domácí posilovna - aneb jak vybavit domácí posilovnu

Fitness pomůcky MASTER z Vás udělají opravdové mistry