596 633 216
TIP: Parkour Výprodeje
🎁 DÁREKke stolům na STOLNÍ TENIS

Trampolíny MASTER - která je nej?!



Trampolína je dneska už téměř standardní výbavou každé zahrady. Nejvíce ji samozřejmě využijí děti a není třeba říkat proč. Skákání na trampolíně uvolňuje velké množství energie, takže se na ní děti perfektně unaví. Kromě toho má ale skákání na trampolíně dobrý vliv na zdraví, který ocení i dospělí.

Pokud už nějakou dobu po trampolíně pokukujete nebo potřebujete nahradit tu, co máte, podívejte se na naši srovnávací tabulku👇, díky které si snáze vyberete.


master


Posuňte tabulku do stran

Trampolína
MASTERJUMP

96 CM

Zobrazit

Trampolína
MASTERJUMP

122 CM

Zobrazit

Trampolína
MASTERJUMP

140 CM

Zobrazit

Trampolína
MASTERJUMP

SUPER 365 CM

Zobrazit

Trampolína MASTERJUMP
300 X 210 CM
(trampolína+ochranná síť+schůdky)

Zobrazit

Trampolína
MASTERJUMP

300 X 210 CM

Zobrazit
Průměr trampolíny 96 cm 120 cm 140 cm 365 cm 300 cm 300 cm
Průměr odrazové plochy 74 cm 100 cm 120 cm 318 cm 260 x 170 cm 260 x 170 cm
Obvodový ochranný polštář ANO ANO ANO ANO - zesílený ANO ANO
Počet pružin 38 44 48 80 68 68
Počet nožek 6 8 8 8 4 8
Výška odrazové plochy od země 22 cm 25 cm 28 cm 89 cm 68 cm 76 cm
Nosnost 100 kg 100 kg 100 kg 120 kg 100 kg 100 kg
Hmotnost 8 kg 11 kg 12 kg 80 kg 81 kg 65 kg
Zobrazit Zobrazit Zobrazit Zobrazit Zobrazit Zobrazit

Proč je skákání na trampolíně dobré?

  • Uvolňuje energii, pálí tuky a kalorie – skákání patří mezi aerobní aktivity a tělo začne spalovat již po 20 minutách (spaluje se o 15 % více energie než při běhání)
  • Šetrné ke kloubům – skákání nevytváří takový tlak na klouby jako např. běhání
  • Zmírňuje celulitidu – při skákání se pohybují svaly, které přivodí masáž hlubokých žil a lymfatického systému, čímž se zlepší oběh, zmizí problémy se žílami a potíže se zadržováním vody
  • Zrychluje metabolismus – rychlejší metabolismus znamená rychlejší spalování a hubnutí
  • Podporuje kardiovaskulární systém
  • Posiluje imunitu – při pravidelném skákání
  • Zlepšuje náladu – při skákání se vyplavují endorfiny = hormony štěstí
  • Přináší uklidnění, pohodu a relax, zlepšuje spánek – nenáročné skoky mohou působit antistresově
  • Zlepšuje koordinaci pohybů, posiluje svaly (hluboké břišní a zádové svaly), zvyšuje flexibilitu
  • Zvýšení kostní hustoty – prevence osteoporózy

Jak skákat bezpečně?

  • Použijte ochrannou síť kolem trampolíny, aby se předešlo pádu z trampolíny. Ochranná síť by neměla být používána k úmyslnému odražení od strany. Během skákání vždy zavřete otvor v ochranné síti!
  • Vždy skákejte co nejblíže středu trampolíny
  • Nepoužívejte trampolínu jako odrazový můstek a nikam z ní nevyskakujte
  • 1 osoba na trampolíně – pro větší bezpečnost je lepší, když je na trampolíně jen 1 osoba. I když má trampolína velkou nosnost, skákáním více osob najednou může dojít ke srážce a úrazu
  • Nedělejte nebezpečné skoky, salta a kotouly – vždy skákejte takové skoky, které zvládáte s jistotou
  • Neskákejte v botách – hrozí uklouznutí a taky poškození trampolíny
  • Naučte se bezpečně dopadat a zastavit - skákání zastavíte dopadem s mírným pokrčením kolen, aby byly nohy v kontaktu s plachtou
  • Neskákejte na mokré trampolíně. Hrozí riziko uklouznutí
  • Během skákání držte hlavu nahoře a dívejte se na okraj trampolíny. To pomůže získat kontrolu nad rovnováhou
  • Zkontrolujte trampolínu před každým skákáním



Trampolíny Master

Nechte si poradit, jak trampolínu vybrat!


Příslušenství k trampolínám pro bezpečné i zábavné skákání

Čti více

Jak vybrat správnou trampolínu - rady a tipy

Čti více



Chcete dostávat náš newsletter a mít dopravu nad 2 000 Kč ZDARMA?
Zaregistrujte se