Nejlevnejsisport.cz Nejlevnejsisport.cz 596 633 216
Poradna Vše o nákupu O nás Kontakty
/
Tipy na dárky Akce Výprodeje

Veslovací trenažéry pro domácí posilování

Veslování je univerzální sport, který na vašem těle nenechá odpočívat jediný sval!

A protože ne každý z nás má hned za domem řeku, originální veslovací trenažéry, dokonale simulující veslování, na sebe nenechaly dlouho čekat. Kvalitní veslovací trenažéryproto zařadil i náš sportovní e-shop mezi své sportovní pomůcky, a vy si tak můžete zaveslovat i doma v suchu, aniž byste utráceli horentní sumy.

Jak vybírat veslovací trenažery

Naše veslovací trenažéry uspokojí jak profesionály, tak úplné začátečníky. Hned na začátku je dobré si uvědomit, k čemu vám posilovací stroj bude sloužit. Pokud hlavně jako sportovní pomůcka pro hubnutía udržování kondice stačí vám třeba tento typ - Veslovací trenažer Master V-100.

Jestliže plánujete tvarovat postavu, komplexně a pravidelně trénovat tělo anebo se věnovat profesionálnímu veslování, doporučujeme pokročilejší modely, které nabízejí až 8kilogramové zátěžové kolo, nadstandardní funkce computeru, sadu přednastavených modelů pro vaše cvičení a samozřejmě dokonalou ergonomiia pohodlnost (například model TUNTURI GO 30).

Ve fázi výběru se také zaměřte na funkce computeru, který bude později dokumentovat, kolik kilogramů či kilojoulů máte za sebou. Čím pokročilejší computer, tím více o svém tréninku budete vědět. V neposlední řadě porovnejte svoji tělesnou hmotnost (případně i výšku) s nosností a parametry trenažéru. Náš sportovní obchod www.nejlevnejsisport.cz je vybaven veslovacími trenažéry s nosností až do 135 kg, takže si u nás vybere opravdu každý.

Jak používat veslovací trenažery

Veslovací trenažér funguje na principu přitahování se pomocí nohou a rukou. Nohy by měly být skrčené, paže natažené dopředu, záda udržujte v rovné poloze. Veslujte vždy i s využitím síly nohou. Každý záběr tedy zahajují nohy, následuje trup a dokončují jej paže.

Minimálně ze začátku si nenakládejte vysokou zátěž.

Veslování má být plynulý sport, nikoli zběsilá kulturistika.

Intenzita a frekvence posilování

Trénink, který byste měli opakovat alespoň 3krát týdně, zahajte poctivým strečinkem. Pokud hubnete, cvičte ráno a na lačno.

Důležitou roli hraje tepová frekvence. Při běžném kondičním tréninku se držte v nižších tepových frekvencích, tj. cca 70 % maximální tepové frekvence. Pro spalování tuku vystačíte i s 55 % tepového maxima.

Nakupujte veslovací trenažéry na www.nejlevnejsisport.cz a získejte jako bonus dopravu či sportovní dárek ZDARMA!