Nejlevnejsisport.cz Nejlevnejsisport.cz 596 633 216
Poradna Vše o nákupu O nás Kontakty
/
Tipy na dárky Akce Výprodeje

Jak vybrat a používat cyklotrenažéry

Milovníci cyklistiky už nemusí smutně zírat na zasněžený svět za okny svého domova.

Kvalitní jízdu na kole si totiž mohou vychutnat i v zimě, v noci a třeba v garsonce. Cvičení na cyklotrenažéru, s jeho citlivým nastavením maximální zátěže, robustním rámem, se skutečným závodním sedlem, řídítky a pedály, napodobuje jízdu na kole tak věrohodně, že se vám před očima dost možná rozpohybují samotné stěny pokoje!

Cyklotrenažéry jsou profesionální posilovací stroje, které nabízejí intenzivní trénink, při němž procvičíte především partie hýždí, stehen a lýtek, spálíte přebytečné tuky a užijete si příjemný relax a spoustu zábavy, kdykoliv se vám zamane!

Přestože tyto posilovací stroje patří mezi dražší, na www.nejlevnejsisport.cz pořídíte také cyklotrenažéry za velmi příznivé ceny, které každý den ještě více snižujeme formou akčních nabídek!

Jak vybírat cyklotrenažery

Ze všeho nejdříve byste si měli položit otázku, zda vás jízda na klasickém kole baví, máte s ní zkušenosti a je pro vás příjemnou formou odpočinku.

Pokud ano, neváhejte a vstupte do naší virtuální nabídky cyklotrenažérů !

Profesionální sportovci jistě ocení naše speciální cyklotrenažéry s až 30kilogramovou zátěží, ocelovým kolem, pokročilým computerem s mnoha funkcemi, závodním sedadlem a značnou nosností (až 150 kg). Začátečníci a relaxační sportovci vystačí i s jednoduššími a levnějšími modely, které vždy disponují kvalitním brzdným systémem, dostatečným zátěžovým kolem (od 18 kg), stabilním ocelovým rámem a dalšími částicemi.

Pokud chcete na cyklotrenažéru hubnout, překračovat osobní rekordy v najetých kilometrech či měřit tepovou frekvenci (doporučujeme), určitě vybírejte modely vybavené computerem (většina), který vás bude o všem podstatném informovat.

Pohodlnější vám budou anatomicky tvarovaná sedla, pamatovat byste měli, že velmi kvalitní čelisťové brzdy vydávají hluk. Rozhodně nepodceňujte váhové a výškové limity stroje. V našem velkoobchodě jsou přichystány i cyklotrenažéry s nosností do 150 kilogramů, takže tyto starosti můžete hodit za hlavu.

Jak cvičit na cyklotrenažeru

Ze všeho nejdříve svůj cyklotrenažér přizpůsobte proporcím vašeho těla. To se týká hlavně sedla a řídítek - pokyny jsou stejné jako u jízdy na kole a vaše nohy by měly při dopadu na pedál zůstávat napjaté.

Jako každý jiný trénink i jízdu na cyklotrenažéru zahajte strečinkem a krátkou rozcvičkou. Až naskočíte do sedla, určitě nepřepalte start těžkou zátěží. Raději zpočátku uberte a zvyšujte zatížení teprve po rozehřátí svalů (podobně i celý trénink zakončujeme s lehkou zátěží).
Pro spalování tuků cvičte minimálně 20 až 40 minut 3 krát až 5 krát týdně. Intenzita tréninku by neměla překročit 90 % maximální tepové frekvence (zobrazí computer s pomocí např. ušního klipu). Každý trénink je vhodné zakončit protahovacími cviky na uvolnění svalů.

Jak používat cyklotrenažéry, už víte.

Vstupte tedy rovnou do naší nabídky cyklotrenažérů za akční ceny a pořádně šlápněte do pedálů!